Contact- en vertrouwenspersoon
De contact- en vertrouwenspersoon is er voor leerlingen, ouders en leerkrachten.

Aan onze leerlingen leggen we uit dat de contact- of vertrouwenspersoon je kan helpen, wanneer je een probleem hebt of je ergens zorgen over maakt en je dit niet zelf of met hulp van je leerkracht kunt oplossen. De contactpersoon kan dan goed naar je luisteren en samen met jou nadenken over stappen die je zou kunnen nemen om verder te komen.

Ook ouders of leerkrachten hebben wel eens een probleem of maken zich zorgen, die ze niet (meer) zelf of met hulp van de groepsleerkracht kunnen oplossen. In zulke gevallen kunnen ook zij terecht bij de contactpersoon die naar hen luistert of met hen meedenkt.

Soms kan een contactpersoon zelf je niet verder helpen, dan kan hij of zij je doorverwijzen naar iemand anders, die dat misschien wél kan.
Op onze school zijn juf Hedwig en meneer Rick de contactpersonen.
Zij staan voor jullie klaar!