Spring Kinderopvang

Klik hier voor de Flyer

Bijzonder aan Dassenburcht

• Opvang voor kinderen van 0 tot 4 jaar in een mooi, modern gebouw.
  • Veel persoonlijke aandacht voor je kind in een veilige en warme omgeving.
  • Een vast team met professionele medewerkers.
  • Een integraal kindcentrum waar alle voorzieningen voor kinderen van 0 tot 13 jaar onder één dak zitten.
  • Door het activiteitenaanbod en de onderlinge samenwerking in het kindcentrum is Dassenburcht een goede voorbereiding op het basisonderwijs en de periode erna!
  • Groene, duurzame buitenspeelplaats.
  • Regelmatig uitstapjes naar het tegenover gelegen beweegpark.
  • Dassenburcht werkt ook samen met Opstapje.

Opvang op maat

Iedere leeftijd vraagt om een andere benadering. Onze opvang past zich hier op aan. Zo heeft de dagindeling van de allerkleinsten rust en een duidelijke structuur, die ruimte biedt voor aanpassing op het ritme van je baby. Wordt je kind al wat groter, dan gaat het meer uitdaging zoeken en bieden wij met speciale activiteiten (gelijk aan ons peuteraanbod) een goede voorbereiding op de basisschool. Spelen en ontwikkelen gebeurt bij ons áltijd aan de hand van Spring Actief of een VVE-methode.