Rondleiding of meer info?

Uw zoon/dochter heeft waarschijnlijk de leeftijd bereikt dat u zich gaat oriënteren op een basisschool. Om een goede keuze te kunnen maken, is sfeer proeven en ervaren wat een school te bieden heeft erg belangrijk. Je maakt immers een keuze voor een lange tijd.
Daarom maken we graag een persoonlijke afspraak met u voor een rondleiding en een kennismakingsgesprek.

U kunt telefonisch of via de mail een afspraak maken.
Telefoonnummer:     0485-315163
Mailadres:                 e.bovee@stichting-invitare.nl

Wij vinden het een meerwaarde wanneer uw zoon of dochter meekomt tijdens het kennismakingsgesprek. Tijdens het kennismakingsgesprek krijgt u informatie over de school, waar we voor staan en hoe we ons onderwijs vormgeven. Heeft u specifieke vragen, dan is het fijn deze mee te nemen naar het gesprek. Tijdens de rondleiding volgt verdere informatie die u meteen in de praktijk kunt zien en ervaren.

Mocht de keuze op onze school gevallen zijn, dan zijn we erg dankbaar dat uw kind aan ons toevertrouwd wordt. We willen u dan vragen het aanmeldformulier in te vullen en af te geven. Zo kunnen we er zorg voor dragen dat de inschrijving geregeld wordt. U ontvangt hiervan een bevestiging.

Ongeveer een maand voor de 4e verjaardag van uw kind zal er door de nieuwe leerkracht contact gelegd worden over het wennen op school. Daarnaast om de eerste belangrijke dingen omtrent de start op school met u door te nemen.

Indien uw kind Spring kinderopvang in ons gebouw bezoekt, zal er uw kind vanaf 3 jaar en 9 maanden 1-2 uurtjes per week komen wennen tijdens de opvangdag(en).

Wanneer u een kind heeft aangemeld voor een hogere groep, dan kan uw zoon of dochter in overleg een kennismakingsbezoek brengen aan de nieuwe groep.
We vinden het belangrijk goed aan te sluiten bij de ontwikkeling van onze nieuwe leerlingen, daarom zullen we altijd informatie opvragen bij de vorige school.